Bc. Anna Golovina

Bachelor's thesis

Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii

The Impact of Online Reputation on Customer in Gastronomy
Abstract:
Bakalářská práce je věnována vlivu online reputace na zákazníka v gastronomickém sektoru. Cílem práce bylo vytvoření doporučení na zlepšení strategie získávání recenzí a na práci s těmito recenzemi v rámci provádění marketingových aktivit. Teoretická část se zaměřila na proces nákupního rozhodování, image a reputaci gastronomického podniku, faktory, které na tyto prvky působí, a vliv uživatelských …more
Abstract:
The bachelor thesis is devoted to the impact of online reputation on the customer in the gastronomic sector. The aim of the thesis was to create recommendations for improving the strategy of obtaining reviews and to work with these reviews in the implementation of marketing activities. The theoretical part focused on the purchasing decision process, the image and reputation of the gastronomic company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
  • Reader: Ing. Martin Kocourek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management