Bc. Anna Golovina

Bachelor's thesis

Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii

The Impact of Online Reputation on Customer in Gastronomy
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována vlivu online reputace na zákazníka v gastronomickém sektoru. Cílem práce bylo vytvoření doporučení na zlepšení strategie získávání recenzí a na práci s těmito recenzemi v rámci provádění marketingových aktivit. Teoretická část se zaměřila na proces nákupního rozhodování, image a reputaci gastronomického podniku, faktory, které na tyto prvky působí, a vliv uživatelských …viac
Abstract:
The bachelor thesis is devoted to the impact of online reputation on the customer in the gastronomic sector. The aim of the thesis was to create recommendations for improving the strategy of obtaining reviews and to work with these reviews in the implementation of marketing activities. The theoretical part focused on the purchasing decision process, the image and reputation of the gastronomic company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/m55af/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: Ing. Martin Kocourek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management