Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii – Bc. Anna Golovina
Bc. Anna Golovina
Bakalářská práce
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
The Impact of Online Reputation on Customer in Gastronomy
Anotace:
Bakalářská práce je věnována vlivu online reputace na zákazníka v gastronomickém sektoru. Cílem práce bylo vytvoření doporučení na zlepšení strategie získávání recenzí a na práci s těmito recenzemi v rámci provádění marketingových aktivit. Teoretická část se zaměřila na proces nákupního rozhodování, image a reputaci gastronomického podniku, faktory, které na tyto prvky působí, a vliv uživatelských …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the impact of online reputation on the customer in the gastronomic sector. The aim of the thesis was to create recommendations for improving the strategy of obtaining reviews and to work with these reviews in the implementation of marketing activities. The theoretical part focused on the purchasing decision process, the image and reputation of the gastronomic company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/m55af/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GOLOVINA, Anna. \textit{Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/i2ufvp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Impacts of the introduction of the euro on the corporate sector
Yiming Hua -
Covid-19's positive effect on digitalization of the banking sector in Turkey
Emre Ar -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová