Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování – Roman CIBULKA
Roman CIBULKA
Bachelor's thesis
Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování
Preferences of Trade Mark in the Process of Purchasing Decisions
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na značku a preference spotřebitelů při nákupním rozhodování. V teoretické části je popsán vznik a historický vývoj značky od prvopočátků, až do období, kdy ji známe jako neodmyslitelnou součást výrobku, která často ovlivňuje chování spotřebitelů při nákupu. Práce předkládá různé pohledy na definování značky, vnímání hodnoty značky, vymezuje základy strategického řízení …moreAbstract:
The Bachelor's thesis is focused on the brand and preference of consumers in purchasing decisions. There, in theoretical part of the thesis, is described rise and historical progression of brand from its beginning till times when we already know it like inherent part of a product that often influence manner of consumers in their purchases. The thesis submits different views on definition of the brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIBULKA, Roman. \textit{Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/i2xjjs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CIBULKA, Roman. Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná