Veronika KUČEROVÁ

Bachelor's thesis

Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě

Comparison of creative advertising strategy in Czech and foreign advertising
Abstract:
Během přípravy všech větších reklamních kampaní je důležité analyzovat cílové skupiny, marketingové cíle, komunikační strategii, kreativní strategii aj. Efektivní marketingová komunikace závisí na výborném nápadu a také na již zmiňované kreativní strategii. Správně zvolená kombinace prvků kreativní strategie může znamenat momentální nárůst prodejů, ale také posílení hodnoty značky. Reklamní agentury …more
Abstract:
When preparing big advertising campaign it is important to analyse its target market, mar-keting goals as well as communication and creative strategy. The effective marketing communication depends on unique idea and again on the creative strategy. The great choice of the creative strategy can lead to the momentary rise in sales and also in brand equity. Nowadays advertising agencies are trying to improve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier: 18759

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUČEROVÁ, Veronika. Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe