Veronika KUČEROVÁ

Bachelor's thesis

Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě

Comparison of creative advertising strategy in Czech and foreign advertising
Anotácia:
Během přípravy všech větších reklamních kampaní je důležité analyzovat cílové skupiny, marketingové cíle, komunikační strategii, kreativní strategii aj. Efektivní marketingová komunikace závisí na výborném nápadu a také na již zmiňované kreativní strategii. Správně zvolená kombinace prvků kreativní strategie může znamenat momentální nárůst prodejů, ale také posílení hodnoty značky. Reklamní agentury …viac
Abstract:
When preparing big advertising campaign it is important to analyse its target market, mar-keting goals as well as communication and creative strategy. The effective marketing communication depends on unique idea and again on the creative strategy. The great choice of the creative strategy can lead to the momentary rise in sales and also in brand equity. Nowadays advertising agencies are trying to improve …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor: 18759

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUČEROVÁ, Veronika. Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe