Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced – Mgr. Daniela Paličková
Mgr. Daniela Paličková
Diplomová práce
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá motivy a přípravu žáků středních škol na zkoušku C1 Advanced. Čerpá z dat získaných ze 13 rozhovorů, které byly analyzovány metodami zakotvené teorie. Práce popisuje zkušenosti žáků, které vedou k jejich úspěšnému složení této zkoušky, přičemž zohledňuje jak kontext žáků, tak jejich vnitřní procesy. Konkrétněji se práce zabývá například možností nahrazení anglické části …víceAbstract:
This diploma thesis explores motives and ways of preparation of ‘C1 Advanced’ exam takers among upper secondary school students. It draws on data from 13 interviews which were analysed with grounded theory methods. The thesis gives an account of the experiences which lead the students to a successful completion of the ‘C1 Advanced’. Focus is given to the students’ context as well as their internal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vceon/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Upper-Secondary School Grammar Instruction in the Czech Republic and Italy; a comparative study
Tereza Janáková -
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
Attribution Theory in the Context of a Czech Upper Secondary School
Lenka Kolajtová