Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY – Bc. Marcela Vopařilová, DiS.
Bc. Marcela Vopařilová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marketing research for understanding the customer of company XY
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem této práce je návrh marketingové strategie pro firmu Cukrárna Sněžné. První část práce se zabývá teoreticky procesem marketingového výzkumu a výzkumem zákazníků. Druhá část práce je zaměřena na analýzu dotazníkového šetření, specifikace typického zákazníka, jeho potřeb a požadavků na produkt. Snahou návrhu nové marketingové strategie je dosáhnutí …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing research. The aim of this work is to suggest marketing strategy for the Cukrárna Sněžné. The first part of the work deals with the theory of marketing research and with the customer analysis. The sekond part focuses on the analysis of the survey and definic typice customer, his needs and product requirements. Suggesting a new marketing strategy we aim to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/j6afe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Jiří Netolický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová