Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY – Bc. Marcela Vopařilová, DiS.
Bc. Marcela Vopařilová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marketing research for understanding the customer of company XY
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem této práce je návrh marketingové strategie pro firmu Cukrárna Sněžné. První část práce se zabývá teoreticky procesem marketingového výzkumu a výzkumem zákazníků. Druhá část práce je zaměřena na analýzu dotazníkového šetření, specifikace typického zákazníka, jeho potřeb a požadavků na produkt. Snahou návrhu nové marketingové strategie je dosáhnutí …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing research. The aim of this work is to suggest marketing strategy for the Cukrárna Sněžné. The first part of the work deals with the theory of marketing research and with the customer analysis. The sekond part focuses on the analysis of the survey and definic typice customer, his needs and product requirements. Suggesting a new marketing strategy we aim to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/j6afe/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Ing. Jiří Netolický
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová