Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o. – Blanka Hronová
Blanka Hronová
Diplomová práce
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Analysis of the Communication Strategy of Hervis Sport a móda s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Hervis sport a móda s. r. o. První část práce by měla poskytnout teoretický rámec k marketingové komunikaci, vysvětlit pojmy jako je marketingový proces řízení, marketingový mix, komunikační mix a nové trendy v komunikaci. Cílem této práce je na základě analýzy současné komunikace společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. a výsledků dotazníkového …víceAbstract:
This final thesis deals with the communication strategy of Hervis Sport a móda s. r. o. The first part provides a theoretical framework for marketing communication, explains concepts such as marketing process management, marketing mix, communication mix and new trends in communication. The aim of this thesis is to suggest a new communication strategy based on analysis of current communication of Hervis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Natálie Marčenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o.
Jan ŘADA -
Identifikace vzdělávacích potřeb zaměstnanců firmy Hervis Sport a móda sro
Linda Vítová -
Posouzení nákupní atmosféry dvou retailových jednotek SPORTISIMO a HERVIS SPORT
Petr Caletka -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Ondřej Adam -
Klíčové kompetence zaměstnanců Hervis sportu a jejich rozvoj
Linda Vítová -
Porovnanie správania spotrebiteľov pri nákupe športovej výbavy v e-shopoch a kamenných obchodoch
Barbora Marečková -
Kupní smlouva a odpovědnost prodávajícího za vadné plnění
Martin ŠTĚPÁNEK -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler