Blanka Hronová

Diplomová práce

Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.

Analysis of the Communication Strategy of Hervis Sport a móda s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Hervis sport a móda s. r. o. První část práce by měla poskytnout teoretický rámec k marketingové komunikaci, vysvětlit pojmy jako je marketingový proces řízení, marketingový mix, komunikační mix a nové trendy v komunikaci. Cílem této práce je na základě analýzy současné komunikace společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. a výsledků dotazníkového …více
Abstract:
This final thesis deals with the communication strategy of Hervis Sport a móda s. r. o. The first part provides a theoretical framework for marketing communication, explains concepts such as marketing process management, marketing mix, communication mix and new trends in communication. The aim of this thesis is to suggest a new communication strategy based on analysis of current communication of Hervis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Natálie Marčenková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46796