Economic evaluation of online marketing for a selected pharmaceutical company – Bc. Žaneta Šupová
Bc. Žaneta Šupová
Master's thesis
Economic evaluation of online marketing for a selected pharmaceutical company
Abstract:
The aim of the diploma work is to economically evaluate marketing campaigns of two brands from the selected pharmaceutical company. In the first part, theoretical, there are main definitions of economic procedures that are used in the analytical part. Also, there are theoretically explained online marketing tools and marketing campaigns. The second part, analytical, is focused on the economic point …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUPOVÁ, Žaneta. \textit{Economic evaluation of online marketing for a selected pharmaceutical company}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/i39jwn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Socio-economic context in pharmaceutical industry
Tereza Šklubalová -
Economic Analysis of Pharmaceutical Industry in Russia
Svetlana Khaustova -
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
Lucie Frenclová
Názov
Vložil
Vložené
Práva