Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ – Amálie MALOVANÁ
Amálie MALOVANÁ
Master's thesis
Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ
Professional Development Support of Novice Primary Teachers
Abstract:
Téma diplomové práce pojednává o podpoře profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. V teoretické části se zabýváme důležitými vnějšími a vnitřními faktory ovlivňující začínajícího učitele a jeho potřebami, dále popisujeme aktuální formy cílené podpory profesního rozvoje u začínajících učitelů včetně podmínek pro realizaci. V empirické …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis deals with professional development support of novice primary teachers. The diploma thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The theoretical part defines important external and internal factors influencing novice teachers and their needs, we also describe current forms of professional development support of novice primary teachers including conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALOVANÁ, Amálie. Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Adaptace dětí v předškolním věku na vstup do mateřské školy
Šárka Šafaříková -
Vstup dítěte do mateřské školy
Jindřiška KEHMOVÁ -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková -
Profesní rozvoj pedagogických týmů prostřednictvím meziškolní spolupráce
Kateřina TOMKOVÁ -
Profesní učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole (případová studie)
Gabriela Štefanová -
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Sebeřízené učení a jeho role v profesní změně
Kristýna Abaffy
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights