Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ – Amálie MALOVANÁ
Amálie MALOVANÁ
Master's thesis
Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ
Professional Development Support of Novice Primary Teachers
Anotácia:
Téma diplomové práce pojednává o podpoře profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. V teoretické části se zabýváme důležitými vnějšími a vnitřními faktory ovlivňující začínajícího učitele a jeho potřebami, dále popisujeme aktuální formy cílené podpory profesního rozvoje u začínajících učitelů včetně podmínek pro realizaci. V empirické …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis deals with professional development support of novice primary teachers. The diploma thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The theoretical part defines important external and internal factors influencing novice teachers and their needs, we also describe current forms of professional development support of novice primary teachers including conditions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALOVANÁ, Amálie. Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace dětí v předškolním věku na vstup do mateřské školy
Šárka Šafaříková -
Vstup dítěte do mateřské školy
Jindřiška KEHMOVÁ -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková -
Profesní rozvoj pedagogických týmů prostřednictvím meziškolní spolupráce
Kateřina TOMKOVÁ -
Profesní učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole (případová studie)
Gabriela Štefanová -
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Sebeřízené učení a jeho role v profesní změně
Kristýna Abaffy
Názov
Vložil
Vložené
Práva