Rozbor vybraných mezinárodních obchodních operací na B2B trhu se spotřební elektronikou – Simon Lavrenťjev
Simon Lavrenťjev
Bachelor's thesis
Rozbor vybraných mezinárodních obchodních operací na B2B trhu se spotřební elektronikou
Analysis of selected international trading operations on B2B consumer electronics market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat některé obchodní operace na příkladě zvoleného podniku. Jedná se o operace spojené s uskutečňováním velkoobchodu se spotřební elektronikou, týkající se výhradně českých subjektů podnikajících v tomto odvětví. Teoretická část této práce je věnována definování základních procesů a úkonů s nimi spojených. V praktické části, k jejíž vypracování posloužily zejména …moreAbstract:
Objective of this bachelor thesis is to define several trading operations on example of a selected company. Trading operations mentioned in this document are related to wholesale of consumer electronics and are applicable particularly to Czech companies operating in this specific sector. Theoretical part of this document is dedicated to defining primary processes and tasks related to company activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85975
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Vít Hinčica
- Reader: Alexej Sato
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAVRENŤJEV, Simon. \textit{Rozbor vybraných mezinárodních obchodních operací na B2B trhu se spotřební elektronikou}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/i3d6kt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85975
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku
Michaela Setinská -
Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky
Adéla Kerlinová -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Veronika Ricková -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT -
Ekonomie luxusu: Je pro studenty VŠE demonstrativní spotřeba důležitým faktorem při nákupu spotřební elektroniky?
František Staněk