Bc. Karolína ŠIŠPELOVÁ

Diplomová práce

Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu

Image of the Czech republic on the French tourism market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma Image vybrané destinace. Cílem práce se stala analýza image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu a určení oblastí, které jsou vnímány negativně. Na základě těchto zjištěných nedostatků byly definovány návrhy a doporučení pro organizace cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou definovány …více
Abstract:
This thesis is focused on Image of selected destination. The aim of the thesis was to analyze the image of the Czech Republic on the French tourism market and to identify areas that are perceived negatively. Based on these identified shortcomings, proposals and recommendations for tourism organizations were defined. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIŠPELOVÁ, Karolína. Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/