Bc. Karolína ŠIŠPELOVÁ

Master's thesis

Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu

Image of the Czech republic on the French tourism market
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma Image vybrané destinace. Cílem práce se stala analýza image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu a určení oblastí, které jsou vnímány negativně. Na základě těchto zjištěných nedostatků byly definovány návrhy a doporučení pro organizace cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou definovány …more
Abstract:
This thesis is focused on Image of selected destination. The aim of the thesis was to analyze the image of the Czech Republic on the French tourism market and to identify areas that are perceived negatively. Based on these identified shortcomings, proposals and recommendations for tourism organizations were defined. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠIŠPELOVÁ, Karolína. Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/