Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu – Bc. Karolína ŠIŠPELOVÁ
Bc. Karolína ŠIŠPELOVÁ
Master's thesis
Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu
Image of the Czech republic on the French tourism market
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma Image vybrané destinace. Cílem práce se stala analýza image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu a určení oblastí, které jsou vnímány negativně. Na základě těchto zjištěných nedostatků byly definovány návrhy a doporučení pro organizace cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou definovány …moreAbstract:
This thesis is focused on Image of selected destination. The aim of the thesis was to analyze the image of the Czech Republic on the French tourism market and to identify areas that are perceived negatively. Based on these identified shortcomings, proposals and recommendations for tourism organizations were defined. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIŠPELOVÁ, Karolína. Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Analýza komunikačních nástrojů v marketingovém řízení destinace
Lukáš ZRZAVÝ -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice
Tomáš STŘELEČEK -
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
Gabriela Kutheilová -
Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
Anna Horáková -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský