Factors influencing food choice and the reality in restaurants (the case of Prague) – Kateryna Andriianova
Kateryna Andriianova
Bachelor's thesis
Factors influencing food choice and the reality in restaurants (the case of Prague)
Abstract:
This bachelor's thesis identifies the key factors influencing consumer decision-making in the Prague restaurant market. In the theoretical part, the factors influencing the choice of restaurants, as well as general factors influencing the behavior of the client are determined. In the second practical part of the work, a study was conducted among the residents of Prague to find out the importance of …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Michal Lošťák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDRIIANOVA, Kateryna. \textit{Factors influencing food choice and the reality in restaurants (the case of Prague)}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/i3lxn9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior towards organic food: The case of Vietnam
Dang Minh Thu -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Exploring the consumer intentions on buying organic food
Rashedul Hoque -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Food, agrobiodiversity and diet: the nutritional ethnobiology of the Minangkabau and Mandailing indigenous food systems in West Sumatra
Lukáš Pawera -
Factors Influencing Food Choice Among Young Generation (comparison of Czechia and Russia in a case of food shopping)
Aleksei Rinchinov -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy
Názov
Vložil
Vložené
Práva