Trh biopotravin v České republice – Iveta TUREČKOVÁ
Iveta TUREČKOVÁ
Bakalářská práce
Trh biopotravin v České republice
The Organic Food Market in the Czech Republic
Anotace:
Má bakalářské práce se zaměřuje na obecné informace o trhu, ekologickém zemědělstvím a biopotravinách. Popisuje označování biopotravin, bio značky a kontrolní organizace, výhody biopotravin a nakupování biopotravin. Cílem mé bakalářské práce je rozbor SWOT analýzy biopotravin, navržení obecného mar-ketingového mixu pro výrobce biopotravin a vyhodnocení statistiky spotřeby biopotravin.Abstract:
The theoretical part of the Bachelor´s Thesis aims at common information of the market, ecological agriculture and organic food. It describes labelling of organic food, brand names of organic food, control authorities, organic food benefits plus organic food shopping. The aim of my Bachelor´s Thesis is an analysis of the SWOT organic food analysis, then a proposal of common marketing mix for organic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2011
Identifikátor:
22697
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TUREČKOVÁ, Iveta. Trh biopotravin v České republice. Bzenec, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemie a technologie potravin / Technologie a řízení v gastronomii
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Marketingový mix vybranej reštaurácie
Sofia Bérešová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
Dominik Erhart -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix
Jan Bernard