Iveta TUREČKOVÁ
Bachelor's thesis
Trh biopotravin v České republice
The Organic Food Market in the Czech Republic
Abstract:
Má bakalářské práce se zaměřuje na obecné informace o trhu, ekologickém zemědělstvím a biopotravinách. Popisuje označování biopotravin, bio značky a kontrolní organizace, výhody biopotravin a nakupování biopotravin. Cílem mé bakalářské práce je rozbor SWOT analýzy biopotravin, navržení obecného mar-ketingového mixu pro výrobce biopotravin a vyhodnocení statistiky spotřeby biopotravin.Abstract:
The theoretical part of the Bachelor´s Thesis aims at common information of the market, ecological agriculture and organic food. It describes labelling of organic food, brand names of organic food, control authorities, organic food benefits plus organic food shopping. The aim of my Bachelor´s Thesis is an analysis of the SWOT organic food analysis, then a proposal of common marketing mix for organic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2011
Identifier:
22697
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TUREČKOVÁ, Iveta. Trh biopotravin v České republice. Bzenec, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyBachelor programme / field:
Chemistry and food technologies / Technology and Management in Gastronomy
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Marketingový mix vybranej reštaurácie
Sofia Bérešová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
Dominik Erhart -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix
Jan Bernard