Bc. Zhanna Pogorelova

Master's thesis

Komunikace na místě prodeje ve vybrané obchodní organizaci

Communication at the point-of-sale in selected company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing v místě prodeje produktu a služeb společnosti. Pojednává o zvláštnostech marketingu na místě prodeje, o způsobech komunikace se zákazníkem v okamžiku, který bezprostředně předchází samotné koupi výrobku nebo služby, a o dalších způsobech propagace služeb a produktů zákazníkům, kteří se již nacházejí v prostorách obchodu. Další problematikou, kterou práce zkoumá …more
Abstract:
The thesis focuses on the marketing at point-of-sale of the company. It discusses the peculiarities of marketing at the point-of-sale, the means of communication with the customer at the time that precedes the purchase of a product or service, and other forms of advertising services and products to customers who are already in the trade area. Another issue examined is the method for determining target …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní