Jana VOPIČKOVÁ
Bakalářská práce
Kresba u dětí s ADHD
Drawing in children with ADHD
Anotace:
Práce zachycuje problematiku dětí s ADHD v souvislosti s kresbou. V teoretické části jsou tedy shrnuty poznatky o samotném ADHD a o kresbě jako takové. V praktické části jsou pak v rámci výzkumu uvedeny kresby jednotlivých dětí s ADHD, jsou vzájemně porovnány a postaveny do kontextu prvků, které se na základě textů uvedených v literatuře, objevují právě u dětí s ADHD. Kresba je zde vnímána jako důležitý …víceAbstract:
The work depicts the issue of children with ADHD in connection with drawing. The theoretical part therefore summarizes the knowledge of ADHD itself and the drawing as such. In the practical part, drawings of individual children with ADHD are presented in the research, compared to each other and placed in the context of elements that appear in children with ADHD based on the texts given in the literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOPIČKOVÁ, Jana. Kresba u dětí s ADHD. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Kresba hrou, aneb kresba jako prostředek významového posunu
Monika BACHOVÁ -
Kresba jako prostředek ke zjištění představ žáků 2. stupně základní školy o potravních řetězcích ve vybraných ekosystémech
Eva ŠPIROCHOVÁ -
Kresba jako prostředek ke zjištění znalostí žáků o stavbě buňky
Barbora VLČKOVÁ -
Kresba jako prostředek ke zjištění znalostí žáků o vnitřní a vnější stavbě ryb
Iveta VAŠKOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Kresba jako prostředek k zjištění znalostí žáků základní školy o stavbě lidského těla
Hana ČURDOVÁ -
Kresba jako prostředek k zjištění znalostí studentů učitelství o stavbě lidského těla
Gabriela NOVÁKOVÁ -
Dětská kresba jako výtvarný vyjadřovací prostředek a její využití v arteterapii a umění
Milena Malá
Název
Vložil
Vloženo
Práva