Bc. Karolína Ježová
Diplomová práce
Motivace žáků ZŠ k učení.
The motivation of elementary school students to learn.
Anotace:
Ústřední téma diplomové práce představují motivační faktory. Smyslem a cílem práce byla identifikace jednotlivých motivačních faktorů výchovně vzdělávacího procesu. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a empirickou. Teoretická část zahrnuje popis jednotlivých motivačních faktorů, spolu s dalšími jevy, které souvisejí s motivací žáků ZŠ. Empirická část představuje výzkumné …víceAbstract:
The central theme of diploma thesis are motivational factors. The purpose and aim was to identify motivational factors in the process of education. The thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part includes a description of the motivational factors, along with other phenomena related to the motivation of primary school pupils. The empirical part represents research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vnow4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Ethical consumption participation analysis and motivational factors
Julija Krauze -
The Language Education of Czech Seniors with a Focus on Motivational and Demotivational Factors
Karolína Churá -
Souvislost mezi problematickým užíváním sociálních médií a sociálními faktory u adolescentů
Barbora Gruszková -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Classroom Community and Hidden Curriculum in English Language Classes
Romana Velecká -
Motivace žáků k učení s využitím aktivizačních metod pro obor sociální činnost
Jana Juřičková -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ