Jan Tomšů
Bakalářská práce
Divadlo na doslech
THEATRE WITHIN HEARING DISTANCE
Anotace:
Autor práce se zabývá sound designem se zaměřením na divadlo. Téma jevztaženo k autorské inscenaci Rest In Noise (autorský tým: Jan Tomšů, 3. roč.Scénografie ALD, Štěpán Lustyk, 3. roč. Herectví ALD a Jakub Frank, 2. roč. mgr.Teorie a dějiny výtvarného umění, UPOL), které tematizuje zvukovou složku azkoumá vztah zvuku a diváka-posluchače. Práce obsahuje také výzkumpotenciálního užití zvuku v divadle …víceAbstract:
The author of the work deals with sound design with focus on theatre. The themeis applied to an original production entitled Rest In Noise (creative team: JanTomšů, 3rd year at Stage Design at ALD, Štěpán Lustyk, 3rd year at Acting at ALDand Jakub Frank, 2nd year at Arts Studies at UPOL) which focuses on the soundcomponent and examines the relationship between the sound and the audiencelistener.The …víceKlíčová slova
zvuk na divadleKlíčová slova
zvuk a divákKlíčová slova
divadelní inscenaceKlíčová slova
zvukové uměníKlíčová slova
divadelní prostředíKlíčová slova
zvukové efekty
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13382
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: Lukáš JIŘIČKA
- Oponent: Jan BAŽANT
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 7. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Scénografie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Krysař, komparace divadelní inscenace E F. Buriana (1940) a rozhlasové inscenace v režii Josefa Henkeho (1964), případová studie
Eliška FERFECKÁ -
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Orfeus, Herkules a rap: Rap jako výrazový prostředek divadelní inscenace. Kognitivně teatrologická analýza
Johana Jurášová -
Využití různých druhů elektrických světelných zdrojů k nasvěcování divadelní inscenace
Jan Bečka -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Režie divadelní inscenace Cyrano z Bergeracu ve volné adaptaci Martina Crimpa
Petr Smyczek -
Divadelní inscenace „Králova řeč“ v podání činoherního souboru Národního divadla Brno
Marie Koubová