Analýza marketingových nástrojů nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019 – Karolína Fránková
Karolína Fránková
Diplomová práce
Analýza marketingových nástrojů nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019
An analysis of the marketing tools of the Czech box office hits of 2019
Anotace:
Teoretická část diplomové práce pojednává o problematice filmového marketingu, shrnuje současný stav a hlavní charakteristiky trhu, popisuje tradiční marketingové nástroje v jednotlivých fázích vývoje a výroby filmu a zkoumá ty nejefektivnější. S marketingovými nástroji se zde pracuje jako se skupinou faktorů ovlivňující návštěvnost případně úspěšnost filmu. Druhá, praktická část práce se v návaznosti …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with the issue of film marketing, summarizes the current state and main characteristics of the market, describes the traditional marketing tools in the various stages of development and production of film and examines the most effective. Marketing tools are used here as a group of factors influencing the attendance or success of the film. The second, practical …víceKlíčová slova
návštěvnostKlíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
filmová výrobaKlíčová slova
filmová distribuceKlíčová slova
2019Klíčová slova
marketingKlíčová slova
kinaKlíčová slova
filmoví diváciKlíčová slova
reklama a propagace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14708
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2020
- Vedoucí: Marta ŠVECOVÁ
- Oponent: Aleš DANIELIS
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÁNKOVÁ, Karolína. \textit{Analýza marketingových nástrojů nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019}. Online. Diplomová práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/i4ekjl/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2021 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie
Barbora CHOLEVOVÁ -
Obraz kinematografie v českém tisku - Rozbor tištěných periodik zaměřených na film od poválečného období s důrazem na současnou situaci.
Lucie KARCHŇÁKOVÁ -
Společně k dílu, společně k jídlu: Filmová propagace a dobové koncepty zdravého životního stylu v letech 1945–1959
Eliška Malečková -
Metody lákání filmařů a jejich přínos pro region v kontextu střední Evropy: Film Commissions, systém filmových pobídek a fondů
Petr Štěrba -
Analýza a optimalizace služeb kina pro školy
Klára Vaverová -
Truda Grosslichtová (1912 – 1995). Herečka a její filmová tvorba 30. let
Jaroslav Lopour -
Role NFA ve filmové distribuci a šíření české filmové kultury do zahraničí
Tereza Vidimová -
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
Lucie Gaždová