Karolína Fránková

Diplomová práce

Analýza marketingových nástrojů nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019

An analysis of the marketing tools of the Czech box office hits of 2019

Anotace:
Teoretická část diplomové práce pojednává o problematice filmového marketingu, shrnuje současný stav a hlavní charakteristiky trhu, popisuje tradiční marketingové nástroje v jednotlivých fázích vývoje a výroby filmu a zkoumá ty nejefektivnější. S marketingovými nástroji se zde pracuje jako se skupinou faktorů ovlivňující návštěvnost případně úspěšnost filmu. Druhá, praktická část práce se v návaznosti …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with the issue of film marketing, summarizes the current state and main characteristics of the market, describes the traditional marketing tools in the various stages of development and production of film and examines the most effective. Marketing tools are used here as a group of factors influencing the attendance or success of the film. The second, practical …více
 

Klíčová slova

návštěvnost

Klíčová slova

česká kinematografie

Klíčová slova

filmová výroba

Klíčová slova

filmová distribuce

Klíčová slova

2019

Klíčová slova

marketing

Klíčová slova

kina

Klíčová slova

filmoví diváci

Klíčová slova

reklama a propagace
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2020
  • Vedoucí: Marta ŠVECOVÁ
  • Oponent: Aleš DANIELIS

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 4. 2021 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna