Marketingová komunikace AC Sparta Praha – Michal MINÁŘ
Michal MINÁŘ
Master's thesis
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Marketing communication of AC Sparta Praha
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací našeho historicky nejúspěšnějšího fotbalového klubu AC Sparta Praha. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, sportovního marketingu a sponzoringu. Praktická část práce obsahuje marketingovou situační analýzu, polostrukturovaný rozhovor s ředitelem klubu na téma vlivu pandemie na marketingovou …viacAbstract:
The master thesis is focused on the marketing communication of our historically most successful football club AC Sparta Prague. The theoretical part of the thesis is focused on theoretical knowledge in the field of marketing, marketing communication, sports marketing and sponsorship. The practical part of the thesis contains a marketing situation analysis, a semi-structured interview with a club director …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MINÁŘ, Michal. Marketingová komunikace AC Sparta Praha. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Sports Training and Management of Sports / Sports Training and Management of Sports
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing se zaměřením na fotbalový klub Arsenal FC
Valeriia Agalakova -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Sportovní marketing na sociálních sítích
Ondřej Dörner -
Management a marketing fotbalového klubu SK Líšeň
Marko Pavkeje
Názov
Vložil
Vložené
Práva