Možnosti rozšiřování obchodních služeb v rámci skupiny COOP – Jan HOFFMANN
Jan HOFFMANN
Bachelor's thesis
Možnosti rozšiřování obchodních služeb v rámci skupiny COOP
Potential for Enlargement of the Commercial Services Supply within the COOP Group
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení poskytovaných služeb skupiny COOP a navržení možností jejich rozšíření za účelem zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. Teoretická část je věnována oblasti spotřebního družstevnictví, od jeho vzniku až po současnou situaci na českém maloobchodním trhu v návaznosti na charakteristiky trhu, zákazníka a nabízené produkty. Na základě získaných dat z projektu Vize skupiny …viacAbstract:
The main purpose of the bachelor thesis is the evaluation of the commercial services and potential for enlargement within the COOP group to increase competitive advantages. The theoretical part deals with the history of consumer cooperatives from the inception through the current situation in the Czech market of the retail trade in the relationship with characteristics of the market, customer and services …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
19071
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOFFMANN, Jan. Možnosti rozšiřování obchodních služeb v rámci skupiny COOP. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Ocenění podniku spol Jednota, spotřební družstvo v Nymburce
Jan Nepimach -
Odpady z maloobchodu
Vojtěch Pánek -
Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d.
Paula Horníková -
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Nina Kateřina Ratajská -
Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod
Tereza Svojtková -
Vliv COVID-19 na vývoz luxusního zboží na italský trh
Barbora Lišková -
Užití e-shopu pro možnost exportu zboží na německý trh, začlenění problematiky do vzdělávání
Martina FEREŠOVÁ -
Specifika importu potravinářského zboží na trh v Californii
Martin Dokulil
Názov
Vložil
Vložené
Práva