Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Barbora Kunclová
Bc. Barbora Kunclová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing Communication as a Factor Forming a Life Style
Abstract:
Životní styl člověka ovlivňuje velké množství faktorů. Jedním z nich je i marketingová komunikace a veškeré její nástroje, ačkoli k jejímu působení na životní styl dochází mnohdy neúmyslně a nezáměrně. V oblasti nezamýšlených dopadů jde zejména o vliv na formování názorů, postojů, hodnot, chování, jednání, návyků, potřeb, tužeb a přání, či její informativní, vzdělávací, socializační a výchovnou funkci …moreAbstract:
Lifestyle is affected by numerous factors. One of them is a marketing communication and all its instruments, although its effects on the lifestyle are often unintentional. In the area of unintended impacts there marketing communication influents especially forming opinions, attitudes, values, behavior, actions, habits, needs, desires and wishes, and its informative, socialization and educational function …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s0d1g/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Dopady pořádání běžecké série RunCzech na cestovní ruch destinací Liberec, Ústí nad Labem 2020
Karolína Vološinová -
Gamblerství - novodobý patologický jev ve společnosti a jeho sociální dopady - hlavní město Praha
Mariana Šimková -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová -
Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele
Martin Galda -
Analýza chování českých uživatelů sociálních sítí a dopady na marketingovou komunikaci firem
Jakub Drahokoupil -
Analýza chování českých uživatelů sociálních sítí a dopady na marketingovou komunikaci firem
Jakub Drahokoupil -
Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie
Vesna Hockicková -
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
Sokagnna Tiv