Zájem dětí předškolního věku o čtenářské aktivity – Věra Kolínková
Věra Kolínková
Bakalářská práce
Zájem dětí předškolního věku o čtenářské aktivity
Preschool children´s interest in reading-related activities
Anotace:
Bakalářská práce je výzkumného charakteru. Cílem bylo zjistit, jaký zájem projevují děti předškolního věku o čtenářské aktivity. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky týkající se pojmů gramotnost, čtenářská gramotnost a pregramotnost. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu. Data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo určeno pro rodiče dětí předškolního …víceAbstract:
The bachelor thesis is of a research character. The aim was to find out the interest of pre-school children in reading activities. The theoretical part deals with theoretical bases concerning the terms literacy, reading literacy and preliteracy. The practical part is devoted to quantitative research. The data were obtained through a questionnaire survey, which was designed for parents of preschool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolínková, Věra. Zájem dětí předškolního věku o čtenářské aktivity. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv tvořivých činnosti a způsobu práce na čtenářskou pregramotnost dítěte
Marcela Vidová -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Romana MRKUSOVÁ -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ