Zájem dětí předškolního věku o čtenářské aktivity – Věra Kolínková
Věra Kolínková
Bachelor's thesis
Zájem dětí předškolního věku o čtenářské aktivity
Preschool children´s interest in reading-related activities
Abstract:
Bakalářská práce je výzkumného charakteru. Cílem bylo zjistit, jaký zájem projevují děti předškolního věku o čtenářské aktivity. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky týkající se pojmů gramotnost, čtenářská gramotnost a pregramotnost. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu. Data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo určeno pro rodiče dětí předškolního …moreAbstract:
The bachelor thesis is of a research character. The aim was to find out the interest of pre-school children in reading activities. The theoretical part deals with theoretical bases concerning the terms literacy, reading literacy and preliteracy. The practical part is devoted to quantitative research. The data were obtained through a questionnaire survey, which was designed for parents of preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Peter Gavora, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kolínková, Věra. Zájem dětí předškolního věku o čtenářské aktivity. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vliv tvořivých činnosti a způsobu práce na čtenářskou pregramotnost dítěte
Marcela Vidová -
Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Romana MRKUSOVÁ -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost jako cesta k přeměně MŠ
Eva KOČKOVÁ