Vztahy škola-rodina-žák v kontextu školního klimatu na málotřídní škole – Helena HANDLOVÁ
Helena HANDLOVÁ
Diplomová práce
Vztahy škola-rodina-žák v kontextu školního klimatu na málotřídní škole
School-family-pupil relationships in the context of school climate in a small school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vztahy školy s rodiči, učitelů se žáky na málotřídní škole a jejich vliv na pozitivní školní klima. Součástí výzkumu bylo i porovnávání dotazníkového šetření z roku 2006 s dotazníkovým šetřením z roku 2010. Výzkum byl založen na metodě dotazníku a analýzou bylo zjištěno, že kladné vztahy mezi školou a rodiči pozitivně ovlivňují školní klima k prospěchu výchovy a vzdělání …víceAbstract:
The thesis deals with school-parent and teacher-pupil relationships in a small school and their positive impact on school climate. As part of the research, the thesis compares a questionnaire from 2006 with one from 2010. An analysis of the data shows that positive relationships between the school and the parents positively influence the school climate to the benefit of the pupils? education. The results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2011
Identifikátor:
115352
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANDLOVÁ, Helena. Vztahy škola-rodina-žák v kontextu školního klimatu na málotřídní škole. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Interpersonální vztahy mezi učitelem a žákem na střední škole
Patricie SEDLÁČKOVÁ IRLVEKOVÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Klima třídy a vztahy mezi žáky na 1. stupni ZŠ
Žaneta POSKIEROVÁ -
Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem
Barbora Borková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Vliv sociální stratifikace a sociálního statusu rodičů na volbu střední školy u žáků a žákyň 8. a 9. třídy.
Markéta Stuchlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva