Michaela Gereová

Bakalářská práce

Branding na české hudební scéně

Branding on the Czech music scene
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Branding na české hudební scéně“ je prozkoumat a popsat využívání brandingu v hudební sféře. Dále pak pomocí případových studií ukázat u vybraných českých hudebníků/těles jak branding využívají a zda jejich snahu reflektují výsledky.
Abstract:
Diploma thesis „Branding od the Czech music scene” deals with utilization of branding in music. On case studies of selected Czech musicians/bands show how they use branding and if there is a reflection of their work in results.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Vít Kouřil
  • Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/q0odu/

Janáčkova akademie múzických umění v Brně

Hudební fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství