Michaela Gereová
Bakalářská práce
Branding na české hudební scéně
Branding on the Czech music scene
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Branding na české hudební scéně“ je prozkoumat a popsat využívání brandingu v hudební sféře. Dále pak pomocí případových studií ukázat u vybraných českých hudebníků/těles jak branding využívají a zda jejich snahu reflektují výsledky.Abstract:
Diploma thesis „Branding od the Czech music scene” deals with utilization of branding in music. On case studies of selected Czech musicians/bands show how they use branding and if there is a reflection of their work in results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/q0odu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Vít Kouřil
- Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/q0odu/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Branding těles klasické hudby v České republice
Michaela Gereová -
Dokumentární film Started off as a Busker
Iveta Čížová -
Vliv videoklipu na brand hudebního umělce
Eliška Buociková -
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Polina Sorokina -
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Veronika Bodnárová -
Person as a Brand
Pavel Fridrich