Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami CK Duha Tour s.r.o. – Lucie Chytilová
Lucie Chytilová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami CK Duha Tour s.r.o.
Customer Satisfaction Marketing Research with Services of the Duha Tour Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků dané cestovní kanceláře DUHA TOUR s.r.o. Práci jsem rozdělila na dvě části. První část se zaměřuje na teorii marketingu. Jsou v ní vysvětleny marketingové pojmy. Druhá část, tzv. praktická část, se zaměřuje na výzkum spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři formou dotazníku. Dotazník jsem si vytvořila společně s klienty …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing research of customers satisfaction with the services of the travel agency DUHA TOUR s.r.o. I have divided the work into two parts. The first part is focused on theory. It explains marketing concepts. The second part, so-called practical part is focused on the research of customers satisfaction at the travel agency, in the form of questionnaires. I created the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Petr Koleňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHYTILOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami CK Duha Tour s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/i4rg0g/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geologické inženýrství / Geovědní a montánní turismus
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve sportu
Barbora Machuldová -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Aroma marketing v marketingové komunikaci
Clare Nižníková -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová