Bc. Mária JURÁŠOVÁ

Bakalářská práce

Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990

Nudity and nakedness in Czech advertising since 1990
Anotace:
Bakalárska práca sa venuje tematike nahoty a erotiky v českej reklame v porevolučnom období. V teoretickej časti obšírne približuje históriu zobrazovania nahoty a erotiky v umení, neskôr i v reklame. Bližšie monitoruje situáciu erotiky v reklame v českej spo-ločnosti, porovnáva súčasnú reklamu s reklamou v minulosti. Práca pristupuje k otázke erotickej reklamy aj z hľadiska genderovej problematiky …více
Abstract:
This bachelor´s final project concerns the depictions of nudity and erotica in Czech adver-tising since the Velvet revolution in 1989. It illustrates the situation in advertising conside-ring the Czech society, comparing the contemporary situation with the past. The project considers the topic also from the gender point of view. The work familiarizes the reader with the existing legal regulations and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2624

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JURÁŠOVÁ, Mária. Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma