Návrh zvýšení konkurenční schopnosti v Hotelu Alpina Fam. Hellrigl – Bc. Radka ŠAMŠOVÁ
Bc. Radka ŠAMŠOVÁ
Diplomová práce
Návrh zvýšení konkurenční schopnosti v Hotelu Alpina Fam. Hellrigl
Project to improve the competitive ability of the Hotel Alpina Fam.Hellrigl
Abstract:
The goal of this work is to improve the competitive ability of the Hotel Alpina by introducing Marketing-Management in hotel trading. In the theoretical part the author makes the hotel management familiar with Marketing-Management and its preferences in business. He focuses on the TQM concept in hotel trading which leads to the financially acceptable increase in quality of hotel services. In the analytic …víceAbstract:
Cílem této práce je zvýšení konkurenční schopnosti Hotelu Alpina Fam.Hellrigl zavedením Marketingu-Managementu v hotelnictví. V teoretické části práce seznamuje autor vedení Hotelu Alpina s Marketingem-Managementem v hotelnictví a jeho přednostmi v podniká-ní. Soustředí se na koncept TQM v hotelnictví, který představuje finančně nenáročné zvý-šení kvality hotelových služeb. V analytické části práce …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Zveřejnit od: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAMŠOVÁ, Radka. Návrh zvýšení konkurenční schopnosti v Hotelu Alpina Fam. Hellrigl. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v praxi řízení podniků
Lucia Javorská -
MARKETINGOVÝ MANAGEMENT VYBRANÝCH KATEGORIÍ UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍ V DANÉM REGIONU
Elena Minkina -
Analýza vzorků vysoce rizikových toxinů v rámci mezinárodního laboratorního testování
Karolína Stuchlíková -
Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz
Samuel Jurica -
Implementation of Quality Management leading to Total Quality Management small professional companies. Case study of STOPRO Architects.
Veronika Stojanovová -
Implementation of Total Quality Management in small trade companies in Russia - case study of Texman
Alexey Malyuga -
TOTAL QUALITY MANAGEMENT IN AUTOMOTIVE INDUSTRY AND ITS APPLICATION
Hamza Sucakli -
Korporátní quality management
Martin Turek