Využití metody concept cartoons ve výuce fyziky – Bc. Markéta ŠŤASTNÁ
Bc. Markéta ŠŤASTNÁ
Diplomová práce
Využití metody concept cartoons ve výuce fyziky
Application of the method concept cartoons in teaching of physics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zadáváním úloh pomocí metody concept cartoons v hodinách fyziky na základní škole. V první části práce je vysvětlen princip této metody, způsoby zadávání úloh, a také popsána didaktika tématu "magnetismus". Druhá část práce je zaměřena prakticky, obsahuje soubor úloh, které lze využít ve výuce fyziky pro 6. třídu. Cílem diplomové práce je představit učitelům nejenom metodu …víceAbstract:
The thesis is focused on the method "Concept cartoons" as a way to assign tasks in the lessons of Physics at the elementary schools. The first part explains the principles of this method, the ways of assigning tasks, and there is described methodology of the topic "Magnetism", too. The second part is practical, it contains a set of exercises which can be used in the lessons of Physics at 6th grade …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Eva Hejnová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Markéta. Využití metody concept cartoons ve výuce fyziky . Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Fyzika / Fyzika-matematika pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody Concept Cartoons v tématu Směsi a jejich složení na základní škole
Eliška Mrázková -
Využití Concept Cartoons pro zjištění úrovně žákovského porozumění zlomkům na základní škole
Jana Fráňová -
Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ
Katka Trnovcová -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh Concept Cartoons
Jana KRŠKOVÁ -
Aktivizační metody výuky planimetrie na 2. stupni ZŠ
Daniela ŠÍPOVÁ -
Vybrané demonstrační experimenty z elektřiny a magnetismu
Soňa Chloupková -
Počítačové modely vybraných úloh z elektřiny a magnetismu
Dominik CHEJLAVA -
Konceptuální fyzika ve výuce hydrostatiky na základní škole
Vít Musil