Tomáš Slavíček

Bachelor's thesis

Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu

Analysis of the company Lidl from the perspective of marketing strategy and day-to-day operations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzování společnosti Lidl z hlediska marketigové strategie a také provozních záležitostí. Je využíváno především vlastního výzkumu, analýzy, analogických odvozenin a pozorování. Společnost Lidl je německý diskontní řetězec specializující se na prodej jak potravin tak nepotravinové zboží. Práce je rozdělena na tři kapitoly, přičemž první z nich uvádí teoretická …more
Abstract:
The focus of this bachelor's theses lies on an analysis of the company Lidl from the perspective of marketing and day to day operations. The purpose of this study is to investigate the effects of activities and corporate politics on the overall performance of the said company. Among the methods used are for instance analysis, analogy and observation. Lidl is a German discount retailer which specializes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2017
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: František Drozen

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69375

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod