Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu – Tomáš Slavíček
Tomáš Slavíček
Bachelor's thesis
Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu
Analysis of the company Lidl from the perspective of marketing strategy and day-to-day operations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzování společnosti Lidl z hlediska marketigové strategie a také provozních záležitostí. Je využíváno především vlastního výzkumu, analýzy, analogických odvozenin a pozorování. Společnost Lidl je německý diskontní řetězec specializující se na prodej jak potravin tak nepotravinové zboží. Práce je rozdělena na tři kapitoly, přičemž první z nich uvádí teoretická …moreAbstract:
The focus of this bachelor's theses lies on an analysis of the company Lidl from the perspective of marketing and day to day operations. The purpose of this study is to investigate the effects of activities and corporate politics on the overall performance of the said company. Among the methods used are for instance analysis, analogy and observation. Lidl is a German discount retailer which specializes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69375
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2017
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: František Drozen
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69375
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod