IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites – Anna HONEGROVÁ
Anna HONEGROVÁ
Bakalářská práce
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
IKEA napříč kulturami a kontinenty: o lokalizaci a adaptaci reklamních strategií na webových stránkách IKEA
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the cultural differences in the Internet advertising strategies on the IKEA websites of selected English-speaking countries. The theoretical part focuses on the issue of localisation and the specific features of the presentation on the Internet. The practical part is based on the analysis of the data retreived from the selected versions of IKEA homepages. The analysis …víceAbstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat kulturní rozdíly v internetové propagaci vybraných anglofonních mutací webových stránek firmy IKEA. Teoretická část pojednává o problematice lokalizace a specifikách prezentace na webových stránkách. Praktická část je založena na analýze dat získaných z domovských webových stránek společnosti IKEA ve vybraných jazykových mutacích. Tato analýza využívá …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HONEGROVÁ, Anna. \textit{IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/i57udn/.
Jak správně citovat práci
HONEGROVÁ, Anna. IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání