Současné reklamní trendy na sociální síti TikTok – Eva Kacířová
Eva Kacířová
Bakalářská práce
Současné reklamní trendy na sociální síti TikTok
Current Advertising Trends on Social Media TikTok
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na reklamu na sociální síti TikTok a její právní a etickou regulaci. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zhodnotit, jakým způsobem vnímá současná mladá generace trendy spojené s touto reklamou, zda jsou schopny ovlivnit její nákupní chování a odhalit míru povědomí této generace o regulaci reklamy. V teoretické části jsou definovány aktuální reklamní trendy na sociálních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on advertising on the social media platform TikTok and its legal and ethical regulation. The aim of the thesis is to evaluate through a survey how the current young generation perceives such advertising trends, whether those trends can influence their consumer behavior and to reveal their level of awareness of advertising regulations. In the theoretical part, current advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Jana Martiníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti regulace reklamy ve veřejném prostoru českých měst
Oleksandra Valko -
Spotřebitel a regulace reklamy na tabákové výrobky v České Republice
Eva Krestová -
Vliv reklamy na stravovací zvyklosti dětí a její regulace
Dana Bičovská -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Označování reklamy na sociálních sítích a reakce příjemců reklamy
Hanka Kadeřábková -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Vnímání reklamy na Instagramu z pohledu uživatele
Lukáš Lepič