Oleksandra Valko

Diplomová práce

Možnosti regulace reklamy ve veřejném prostoru českých měst

Options of advertising regulations in public spaces of Czech cities
Anotace:
Po pádu socialismu se česká města a obce nedokázaly dostatečně rychle přizpůsobit průniku soukromé reklamy do veřejného prostoru. Negativní vliv reklamy na kvalitu veřejného prostoru se stal nepopiratelným, proto vidíme v posledních letech snahu místních samospráv daný stav narovnat. Cílem práce je shrnout, jaká opatření česká města zavádějí, zda jsou účinná a jaké překážky jsou zaznamenávané v procesu …více
Abstract:
After the fall of socialism, Czech cities and municipalities were not able to adapt quickly enough to the proliferation of private advertising in public spaces. The negative impact of advertising on the quality of public space has become undeniable, which is why in recent years we have seen efforts by local governments to rectify the situation. The aim of this paper is to summarize what measures Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: Vojtěch Kouba
  • Oponent: Milan Lindner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90315

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Arts Management