Analyse der Werbetexte der Brauerei Budweiser Budvar in der deutschen Sprache – Linda KONDELÍKOVÁ
Linda KONDELÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analyse der Werbetexte der Brauerei Budweiser Budvar in der deutschen Sprache
Analysis of advertisement texts of the brewery Budweiser Budvar in the German language
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part, there is a description of advertisement, the brewery and its advertising strategies in Austria and Germany are introduced. In the practical part, there is an analysis of six advertisement texts of the brewery Budweiser Budvar.Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána reklama, je představen pivovar a jeho reklamní strategie v Rakousku a Německu. V praktické části je analyzováno šest vybraných reklamních textů pivovaru Budějovický Budvar.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONDELÍKOVÁ, Linda. Analyse der Werbetexte der Brauerei Budweiser Budvar in der deutschen Sprache. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zvládání stresu u studentů Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Simona BLÁHOVÁ -
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Nikola Karasová -
Dlouhodobá strategie rozvoje sociálních služeb na území vybrané obce s rozšířenou působností do r. 2030 (akcent na determinující faktory strategie)
Olga TOURKOVÁ -
Návrh metodiky zelené infrastruktury pro přípravu \kur{"Strategie zelené infrastruktury města České Budějovice"}
Ľubomír ŠIMKO -
Náborové strategie zaměřené na absolventy škol a identifikace jejich potřeb
Kamila Burdová -
Komparace aktivní a pasivní investiční strategie
Tomáš Andelík -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Vliv motivační strategie na výkonnost zaměstnanců ve výrobních podnicích/službách
Petra Plevková