Od ,,disneyovské hvězdy" po vzor teenagerů: Zendaya a reakce publik na vývoj a proměny její hvězdné identity – Bc. Anna KVÍTKOVÁ
Bc. Anna KVÍTKOVÁ
Diplomová práce
Od ,,disneyovské hvězdy" po vzor teenagerů: Zendaya a reakce publik na vývoj a proměny její hvězdné identity
From "Disney Star" to Teenagers´ Role Model: Zendaya and the Reaction of Audiences to the Evolution and Transformation of her Star Identity
Anotace:
Diplomová práce se věnuje definici hvězdného obrazu herečky Zendayi a reakcím publik na její hvězdný vývoj na sociálních sítích a v médiích. Metodologickým východiskem je trichotomie publikací Paula McDonald, Barryho Kinga a Richarda Dyera. Metodologie byla, vzhledem k obsažení reakcí publik na sociálních sítích, doplněna o studii "Star studies in mid-life crisis" Martina Shinglera a Lindsay Steenberg …víceAbstract:
The thesis focused on the definition of the star image of actress Zendaya and the audience reactions to her stardom on social media. Methodologically, the work was based on the trichotomy of publications by Paul McDonald, Barry King and Richard Dyer. Given the inclusion of audience reactions on social media, the methodology was supplemented by the study "Star studies in mid-life crisis" by Martin Shingler …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Hain, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KVÍTKOVÁ, Anna. \textit{Od ,,disneyovské hvězdy'' po vzor teenagerů: Zendaya a reakce publik na vývoj a proměny její hvězdné identity}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/i5ig1e/.
Jak správně citovat práci
KVÍTKOVÁ, Anna. Od ,,disneyovské hvězdy" po vzor teenagerů: Zendaya a reakce publik na vývoj a proměny její hvězdné identity. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmová studia / Filmová studia / Televizní a rozhlasová studia
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto -
Sociální sítě jako marketingový nástroj značek
David Kubánek -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Budování značky s důrazem na sociální sítě
Štěpán Vilímek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
9. 12. 2023