Viktorie Štorková

Bachelor's thesis

Consumer Behaviour in the Food Supplement Market

Chování spotřebitelů na trhu s doplňky stravy
Abstract:
Bakalářská práce “Chování spotřebitelů na trhu s doplňky stravy“ si klade za cíl identifikovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů, analyzovat rozhodovací proces, kterým spotřebitelé procházejí, a posoudit roli reklamy v nákupních procesech s cílem poskytnout doporučení pro marketingové specialisty ve farmaceutickém průmyslu. První část práce obsahuje literární rešerši vysvětlující trh …more
Abstract:
The bachelor thesis “Consumer Behaviour in the Food Supplement Market” aims to identify the factors influencing consumer buying behaviour, analyse the decision-making process consumers undergo and assess the role of advertising in buying processes to provide recommendations for marketers in the pharmaceutical industry. The first part of the thesis includes a literature review explaining the food supplement …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2024
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Matěj Vokáč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92396