Chi Mai Nguyen

Bakalářská práce

Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam

Trendy ve spotřebě potravin a nápojů následující KOL: výbušný fenomén ve Vietnamu
Anotace:
V posledních letech se stal vliv klíčových názorových vůdců (KOL) na nákupní záměry spotřebitelů ve Vietnamu, zejména v oblasti Potravin a nápojů (F&B), výbušným fenoménem. To zapříčinilo zvyšující se popularitu influencer marketingu. Tato práce se zabývá situací vietnamských spotřebitelů vystavených marketingovým aktivitám KOL. Cílem práce je analyzovat vliv KOL na spotřebitelské nákupní chování a …více
Abstract:
In recent years, the influence of Key Opinion Leaders (KOLs) on consumer purchase intentions in Vietnam, particularly in the Food and Beverage (F&B) field, has become an explosive phenomenon. As a result, influencer marketing has become more popular among F&B brands and businesses. This thesis delves into the consumption situation of Vietnamese consumers after exposure to marketing activities of KOLs …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta