Consumer Behaviour in the Food Supplement Market – Viktorie Štorková
Viktorie Štorková
Bakalářská práce
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Chování spotřebitelů na trhu s doplňky stravy
Anotace:
Bakalářská práce “Chování spotřebitelů na trhu s doplňky stravy“ si klade za cíl identifikovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů, analyzovat rozhodovací proces, kterým spotřebitelé procházejí, a posoudit roli reklamy v nákupních procesech s cílem poskytnout doporučení pro marketingové specialisty ve farmaceutickém průmyslu. První část práce obsahuje literární rešerši vysvětlující trh …víceAbstract:
The bachelor thesis “Consumer Behaviour in the Food Supplement Market” aims to identify the factors influencing consumer buying behaviour, analyse the decision-making process consumers undergo and assess the role of advertising in buying processes to provide recommendations for marketers in the pharmaceutical industry. The first part of the thesis includes a literature review explaining the food supplement …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Chi Mai Nguyen -
Project of launching natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
Jana TOMKOVÁ -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková