Viktorie Štorková

Bakalářská práce

Consumer Behaviour in the Food Supplement Market

Chování spotřebitelů na trhu s doplňky stravy
Anotace:
Bakalářská práce “Chování spotřebitelů na trhu s doplňky stravy“ si klade za cíl identifikovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů, analyzovat rozhodovací proces, kterým spotřebitelé procházejí, a posoudit roli reklamy v nákupních procesech s cílem poskytnout doporučení pro marketingové specialisty ve farmaceutickém průmyslu. První část práce obsahuje literární rešerši vysvětlující trh …více
Abstract:
The bachelor thesis “Consumer Behaviour in the Food Supplement Market” aims to identify the factors influencing consumer buying behaviour, analyse the decision-making process consumers undergo and assess the role of advertising in buying processes to provide recommendations for marketers in the pharmaceutical industry. The first part of the thesis includes a literature review explaining the food supplement …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Matěj Vokáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92396