Martin Jeniš
Bachelor's thesis
Analýza televizní reklamy
Analysis of the television advertising
Abstract:
Práce se zabývá analýzou televizních reklam z pohledu diváků. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový mix a psychologii v televizní reklamě. Odpovídá též na otázku, co ovlivňuje cenu vysílaného televizního spotu a kolik nákladů je investováno do jednotlivých médiatypů v rámci ČR. Praktická část práce analyzuje, jak lidé televizní reklamu vnímají, přijímají a jak na ni reagují. Prostřednictvím …moreAbstract:
The Thesis is aimed at analysing tv adverts from the spectator's view. The theoretical part focuses on the 'marketing mix' and psychology applied in tv commercials. This part also answers the question what influences the price of the broadcasted spot and what are the costs invested into individual media types in Czech Republic. The Analytical Part of the Thesis analyzes how the commercial is perceived …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Šturmová, Ph.D. MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Efektivita TV rekamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci
Jana BARTÁKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights