Vít Voska
Bachelor's thesis
Analýza propagace prodejen retailového řetězce
Analysis of retail chain stores promotion
Abstract:
Předložená bakalářská práce má za hlavní cíl analyzovat stav POP marketingu (marketingu v místě prodeje) v jednotlivých prodejnách maloobchodního řetězce Albertu a navrhnout řešení na zlepšení. Dílčím cílem je zjištění stavu viditelnosti a propagace jednotlivých prodejen. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na podrobný popis a vysvětlení POP marketingu a …moreAbstract:
The bachelor's thesis aims to analyze the state of POP marketing (point-of-sale marketing) in individual stores of the Alberta retail chain and to propose solutions for improvement. The partial goal is to determine the state of visibility and promotion of individual stores. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on a detailed description and explanation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Reader: Martin Přibyl, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management