Matěj Kapošváry
Master's thesis
Budoucnost e-commerce v České republice
Future of E commerce in the Czech Republic
Abstract:
E commerce je dynamicky rostoucím odvětvím, které hraje čím dál tím důležitější roli v české ekonomice. Cílem této práce je zmapovat představy významných stakeholderů online prodeje o vývoji odvětví e commerce v České republice do roku 2025. Jako metoda pro dosažení cíle práce byly zvoleny polostrukturované rozhovory, kterých se účastnilo 51 osobností z české e commerce scény z řad vedoucích pracovníků …moreAbstract:
The e commerce field has been developing dynamically in recent years, and its importance for the Czech economy has been increasing. The goal of this thesis is to map how the leading e commerce stakeholders perceive the future of online selling in the Czech Republic until 2025. To achieve this goal, 51 semi structured interviews with C level managers from Czech e shops and retailers, consultants and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80406
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2020
- Supervisor: Patrik Sieber
- Reader: Lukáš Havlásek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
David Brandejs -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Veronika Katrušinová -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Aneta Bílá -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova